מאחורי הקלעים: הגעה (Arrival) מאת Nookta

העבודה של nookta הוצגה בעבר בבלוג העולמי, ביצירת הבית הים תיכוני, ואני שמח לשתף אתכם היום בתהליך יצירת עבודתם האחרונה, "הגעה" (Arrival) אשר זכתה ב Best of Week 20/2015. זהו פרויקט פנימי המבוסס על ארכיטקטורה משנות ה-60 בקליפורניה שבארצות הברית. הם הלכו בעקבות אדריכלות התנועה המודרנית, גילו את יצירותיהם של ריצ’רד נויטרה, דונלד וקסלר ופייר קניג, אשר היוו עבורם מקור השראה עצום. פרויקט "הגעה" מתאר את התחדשותו של מקום נטוש, מקום בו הזמן חלף ודברים נותרו מאחור. תמונה זו היא הטובה ביותר שראיתי מ – nookta בהרבה היבטים, וזה נהדר לשתף אתכם כאן בתהליך יצירתה. תיהנו!

המשך לקרוא

בעל רישיון V-Ray 1.5? זה הזמן לשדרג

כאוסגרופ יוצאת עם חדשות מצויינות לכל בעלי רישיון V-Ray 1.5! כחלק מחגיגות שחרור גרסה 3.2 כל בעל רישיון ישן יוכל לשדרג לגרסה האחרונה בעלות משתלמת ביותר שלא תחזור על עצמה.

המשך לקרוא

V-Ray 3.2 for 3ds Max is Here

במהלך הסופ"ש כאוסגרופ הודיעה על עדכון 3.2 לויריי למקס והחדשות הגדולות בעדכון זה הן התמיכה במקס 2016. העדכון הוא כמובן חינמי לכל בעלי V-Ray 3.0 for 3ds Max והוא סיבה מצויינת לשדרג לכל מי שמחזיק בגרסאות ישנות יותר.

המשך לקרוא

מאחורי הקלעים: רנסנס

אני שמח לשתף אתכם במבט נוסף מאחורי הקלעים המבוסס על עבודה ב – SketchUP + V-Ray, המגיע הפעם מחוויאר ויינשטיין. קראו את דבריו המתארים את תהליך העבודה על פרויקט "רנסנס", אותו התחיל למדל על בסיס The Jane – כנסייה צבאית באנטוורפן אשר הומצאה מחדש כמסעדה על ידי Piet Boon.

המשך לקרוא

Skatter Preview – תוסף פיזור חדש לסקצ’אפ

תוסף פיזור חדש עבור SketchUp יצא בקרוב – Skatter . יש רק וידאו המציג את מה שמוגדר כתצוגה מקדימה של גרסת אלפא. ממה שרואים, מדובר בתוסף בעל יכולת מרשימה של פיזור חכם של אובייקטים… מאוד דומה ל – Forest Pack עבור 3ds max רק בתוך סקצ’אפ ישירות. די מגניב ואני מצפה לראות יותר וגם לנסות את התוסף לראשונה!

המשך לקרוא

מאחורי הקלעים: בית לוגאנו

דיוויד סנטוס החליט ליצור מחדש, בתלת מימד, את בית אגם לוגאנו. זהו בית יפהפה שתוכנן על-ידי משרד האדריכלים JM Architecture, אותו דיוויד מידל ב – SketchUP 2015, כאשר הרינדור בוצע באמצעות V-Ray for SketchUP v2.0, כחלק ממחקר אישי של התאורה בשעות בין הערביים שבוצע על בסיס תאורת HDRI (תמונות עם טווח דינמי גבוה). במאמר זה דיוויד מציג לנו את התהליך מתחילתו ועד סופו. תיהנו!
המשך לקרוא

מאחורי הקלעים: פרויקט MS HOUSE, חלק א'

מה קורה לפני שאתם מתחילים למדל בסקצ’אפ? יש מספר דברים שחשוב שתדעו! כאשר השקתי את הבלוג במסגרת אתר פוליטאון מדיה, הכוונה הייתה לשתף את הרעיונות והידע שרכשתי במסגרת העבודה היומיומית שלי, ואני שמח להציג פוסט שהוא בגדר "תוכנית ביצוע". בחלק 1 אתייחס לנושאים החל מטיפול בקובצי DWG מקוריים ועד לנקודה שבה מייצאים את המודל מ – SketchUP ל – 3d Studio Max או לפני שממשיכים לרנדר עם V-Ray בתוך סקצ’אפ.

המשך לקרוא

זכינו באות העיצוב 2015 בקטגוריית מגדלי ומתחמי מגורים

טקס פרסי "אות העיצוב" 2015 נערך זו השנה העשירית ברציפות והתקיים ביום חמישי 26.3.15 באוניברסיטת ת"א. בערב הוכתרו המעצבים והאדריכלים שהצליחו השנה יותר מכולם לחדש, לרגש, לפרוץ דרך ולהטביע את חותמם על עולם האדריכלות והעיצוב הישראלי. אנחנו שמחים לבשר שפרוייקט מגדלי המגורים DUNE באשדוד של גל-אור פישביין אדריכלים, שבו לקחנו חלק, זכה באות העיצוב לשנת 2015 בקטגוריית מגדלי ומתחמי מגורים.

פוליטאון מדיה לקחה חלק בתהליך התכנון והעיצוב של הפרויקט הלא טרויאלי הזה מראשיתו ועד סופו. היה לנו לעונג לקחת חלק ולעבוד לצידם של האדריכלים ג’ראר גל-אור וגיל פישביין וממש כיף לנו לראות שהמאמץ שלהם נושא פרי וזוכה להכרה.

המשך לקרוא

V-Ray 3.0 for 3ds Max Update

כאוס גרופ מודיעה על עדכון ל – V-Ray 3.0 for 3ds Max.

העדכון כולל תיקוני באגים חשובים ואת השיפורים הבאים:

  • Fixed 3ds Max 2015 SP3/Extension2 crash on remote hosts with Distributed Rendering
  • V-Ray RT GPU now supports VRayDirt
  • V-Ray RT GPU supports VertexColor texture
  • VRayMetaball supports Maxscript vertex color source
  • VRayProxy disables Force first map channel option by default
  • .vrmesh viewer adds a slider to control point size of particles
  • .vrmesh viewer enables OpenGL point smoothing when point size is greater than 1.0

המשך לקרוא

V-Ray 3.0 for 3ds Max SP1 הושקה

כאוס גרופ משיקה את V-Ray 3.0 for 3ds Max SP1 אשר מביאה איתה את החידושים הבאים:

  • V-Ray RT GPU עכשיו תומך בשיער ופרווה, Subsurface Scattering ו – Light Cache.
  • Microfacet GTR / GGX BRDF החדש מושלם למשטחים קשים כמו מתכת.
  • תוסף גיאומטרי חדש בשם VRayInstancer המשמש ל – Instancing Objects באמצעות מערכות ParticleFlow.
  • נוספה תמיכה באובייקטי OpenSubdiv in Alembic Files.
  • מספר שיפורים ל – Frame V-Ray Buffer.
  • עדכון ל – Embree 2.3 המאפשר לו להאיץ V-Ray Proxy objects, instances and Hair Farm / Ornatrix hair and fur.

המשך לקרוא