V-Ray 3.2 for 3ds Max is Here

במהלך הסופ"ש כאוסגרופ הודיעה על עדכון 3.2 לויריי למקס והחדשות הגדולות בעדכון זה הן התמיכה במקס 2016. העדכון הוא כמובן חינמי לכל בעלי V-Ray 3.0 for 3ds Max והוא סיבה מצויינת לשדרג לכל מי שמחזיק בגרסאות ישנות יותר.

השינויים המרכזיים:

VR Cameras – The two new VR camera types will render stereo cube maps and spherical stereo images. This allows artists and designers to output V-Ray scenes to popular VR formats like Oculus Rift and Samsung Gear VR.

V-Ray RT GPU Improvements – Among the new features and speed improvements is QMC sampling. Licensed from NVIDIA, QMC sampling provides overall speed improvements and resolves noise quicker when using CUDA.

Additionally, V-Ray RT GPU now supports:

  • Displacement
  • Anisotropic highlights
  • Composite map
  • Output curves
  • Texture baking
  • UDIM support (MARI)

Volume rendering

New V-Ray Volume Grid adds support for OpenVDB, Field3D, and Phoenix FD volume grid formats. This allows users to import and render data from popular effects applications like Houdini and FumeFX.

Distributed rendering

Add or remove distributed rendering nodes on the fly

Global Illumination

Refined Light Cache algorithm removes light leaks and improves animation

Geometry

  • New preview types for proxy objects – includes mesh simplification for optimized proxy display
  • Faster rendering of hair and fur
  • Intel Embree support for 3ds Max Hair & Fur and V-Ray Fur

3ds Max 2016 

  • Full support for new Physical Camera – co-developed with 3ds Max team
  • Support for new Physical Camera Exposure Control
  • V-Ray Lens Analysis Utility adds support for the 3ds Max Physical Camera

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס סקצ'אפ

1 תגובה

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] עם חדשות מצויינות לכל בעלי רישיון V-Ray 1.5! כחלק מחגיגות שחרור גרסה 3.2 כל בעל רישיון ישן יותר יוכל לשדרג לגרסה האחרונה בעלות […]

כתוב תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים